مای اسپیس
مای اسپیس

مای اسپیس

MYspace

چگونگی استفاده از مای اسپیس جدید


چگونگی استفاده از مای اسپیس جدید

مای اسپیس، است که ماهرانه درپوش متوسط ​​کاهش یافته است، استفاده می شود به یک شبکه اجتماعی بزرگ در آغاز هزاره سوم.پروفایل عمومی خود اجازه به کاربران برای آپلود عکس، ارسال پیام کوتاه در پروفایل کاربران دیگر، ارسال ایمیل با استفاده از سیستم پیام داخلی و به روز رسانی دریافت از بسیار دوست داشتنی "تام" (از بنیانگذاران تام اندرسون، که این شرکت را در سال 2009 ترک کرد).

مای اسپیس احتمالا بهترین راه حل برای ارائه یک راه را برای بالا و آمدن هنرمندان به میزبان آهنگ های موسیقی را از طریق نرم افزار پخش موسیقی سفارشی شناخته شده است.کاربران می توانند آهنگ به یک لیست آهنگ های شخصی در پروفایل خود اضافه کنید.

ظهور از فیس بوک منجر به خروج دسته جمعی میلیون ها نفر از کاربران از مای اسپیس، به جز برای نوازندگان، که شبکه های اجتماعی به بهترین مکان تبلیغ خود را به عنوان یک نام تجاری، نه تنها موسیقی خود را.این بر خلاف رقیب وب سایت SoundCloud، که در سال 2007 آغاز کرد و با تمرکز بر روی پلت فرم توزیع های صوتی بود.

فیس بوک در نهایت از آن آویزان هنرمند / شرکت ارتقاء با صفحات فیس بوک، اما مای اسپیس ادامه داد: به محل که در آن نوازندگان شروع به ساختن یک نام برای خود.

بنابراین جای تعجب نیست که مای اسپیس جدید تمرکز کاملا متفاوت است.ما به Parkes مسیحی، VP بازاریابی مای اسپیس که این تغییر را توضیح داد سخن گفت: "آنچه شما دنبال آن هستید در مای اسپیس جدید گزاره به طور کامل متفاوت از آنچه قبلا وجود داشته است.هنگامی که شرکت فروخته شد، صاحبان جدید در فلسفه جدید منتهی شد.

"ما به این درک است که ما برای موسیقیدانان، هنرمندان و جوامع خلاق است که آنها را احاطه کرده بودند رفت.در یک روش کارآمد و منسجم، - مرکزی به این تمایل به ساخت یک پلت فرم است که به مردم توانایی برای اتصال، به اشتراک گذاری و کشف بود.آن مهم است که ما شما را به بهترین ابزار و عملکرد، همراه با یک بوم که کاربران می توانند خود را. "

جالب ترین چیز در مورد مای اسپیس جدید این واقعیت که شما می توانید کل آلبوم را از بسیاری از هنرمندان محبوب به طور کامل به صورت رایگان جریان و پخش آهنگ های به همان اندازه که شما می خواهید، است.  

اضافه کردن به این واقعیت که مای اسپیس جدید طراحی شده است به کار به راحتی بر روی الواح، و شبکه های اجتماعی سابق به زودی می تواند به Spotify در یک اجرا برای پول خود را.

ما خواهد بود با یکپارچه سازی مارک های به مای اسپیس جدیدی به عنوان پلت فرم تکامل می یابد ... همانطور که ما در تجربه از یک چشم انداز کاملا متفاوت نگاه کرد، ما در حال استفاده از همین رویکرد به مدل کسب و کار، گفت: "Parkes.

"به طور طبیعی، ما در حال ساخت یک تلفن همراه جهان و به همکاری نزدیک با مخاطبان ما برای شکل دادن به آنچه که به نظر می رسد مانند.من نمی توانم بیش از حد فاش خواهیم آشکار جزئیات به زودی، اما من می توانم تایید شما قادر خواهید بود به 8 صفحه خود را با شما هر کجا که شما بروید. "

در حال حاضر، مای اسپیس رایگان برای ثبت نام، و یک بار به شما در تنظیم مشخصات خود را، شما می توانید برای موسیقی جستجو، اضافه کردن آهنگ به لیست پخش های مختلف و حتی به تجلیل عمومی را به آهنگ های مورد علاقه خود را.

گرفتن با مای اسپیس آغاز شده

1.رقابت شانه به new.myspace.com / ثبت نام.اگر شما در حال حاضر مشخصات در نسخه های قدیمی از مای اسپیس، شما می توانید در ثبت نام و حساب خود را به روز رسانی کنید، شروع یک نام تجاری جدید، یا ایجاد یک حساب کاربری که با synched و با استفاده از جزئیات حساب از موجود را در پروفایل فیس بوک یا توییتر.

مای اسپیس چگونه 1

2.شما خواسته می شود تا خود را در ارتباط با شرایط خاص، مانند "موسیقیدان"، "فن"، "کمدین" یا "روزنامه نگار".منتخب به عنوان گزینه های بسیاری به عنوان دوست دارید، و یا جست و خیز این مرحله.در صفحه بعد، شما می توانید برای دوستان خود در فیس بوک، توییتر و دوستان موجود خود را از حساب مای اسپیس قدیمی خود ارتباط برقرار کنند.اگر شما را از طریق فیسبوک، مای اسپیس به طور خودکار تمام هنرمندان که صفحه شما در فیس بوک دوست داشت به مشخصات جدید خود را اضافه کنید.

چگونه مای اسپیس به 2

3.بعد، شما نیاز به ایجاد مشخصات خود را.همه اطلاعات از مشخصات قدیمی خود را ممکن است حذف شده است.شما می توانید عکس های جدید برای صفحه نمایش تصویر خود را انتخاب کنید، وارد کنید شرح جدید از خود، و تصمیم بگیرند که آیا می خواهید مشخصات خود را به صورت عمومی یا محدود.

چگونه مای اسپیس به 3

4.حالا شما صفحه اصلی را ببینید.شما می توانید به روز رسانی وضعیت ارسال در حباب سخنرانی در سمت راست، جستجو و ارتباط با دوستان از شبکه های اجتماعی دیگر، و یا جستجو برای آهنگ (ما جستجو دورن دورن).کلیک کنید و آن را در نرم افزار پخش موسیقی ساخته شده در بازی.رفته به دیدن طرفداران و influencers این گروه.

چگونه مای اسپیس به 4

5.اگر شما در محافل مرتبط با نماد در کنار نام آهنگ کلیک کنید، یک منو باز می شود.این به شما اجازه می دهد برای اتصال به یک آهنگ (یعنی مانند آن)، مسیر صف در صف موسیقی های فعلی خود را بازی، آن را به یک لیست پخش جدید ('مخلوط') افزودن و یا به اشتراک گذاری آهنگ با مردم در داخل و خارج شبکه مای اسپیس.

مای اسپیس به 5

6.برای ایجاد یک لیست پخش، با کلیک بر روی "اضافه کردن به ترکیب" در منو.ایجاد صفحه مخلوط به نظر می رسد که در آن شما می توانید نام لیست پخش خود را، ارائه شرح، و حتی آپلود یک عکس برای نشان دادن لیست.

مای اسپیس تا 6

7 بگو: شما می خواهید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد دورن دورن.نماد مسیر ما قبلا کلیک بزرگ بود، نشان دادن جلد آلبوم.با کلیک بر روی جلد آلبوم دوباره شما را به صفحه آلبوم، نشان می دهد که لیست کامل آهنگ برای آلبوم، دیگر از طرفداران دورن دورن که در مای اسپیس متصل به این آهنگ بود، و همچنین به عنوان هنرمند مشابه.در سمت چپ، بر روی تصویر گروه برای رفتن به صفحه پروفایل خود کلیک کنید.

چگونه به مای اسپیس 7

8 در صفحه مشخصات باند، شما می توانید زندگی نامه جامع، برای دیدن عکس ها و حوادث به عنوان خوانده شده و - اگر در ویدیو موسیقی برای آهنگ در حال بازی وجود دارد - آن خواهد پاپ تا در گوشه righthand صفحه نمایش، و در آنجا مهم نیست که شما باقی می ماند ادامه مرور در سایت.

چگونه مای اسپیس به 8

9 اگر شما می خواهم بدانم چه چیز دیگری در جریان است در دنیای موسیقی، شما می توانید گرفتن در آخرین اخبار، تک و اجرای منحصر به فرد با کلیک کردن بر روی "کشف" در نوار ابزار در کنار نرم افزار پخش موسیقی.حرکت یک وری به خواندن مقاله ها، گوش دادن به آهنگ های جدید و فیلم تماشا.

 مای اسپیس تا 9

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.